8 februari.

Sitter på Arbetsförmedligen.
Letar utbildningar som kan vara intressanta.
Och gissa vad, jag har faktiskt hittat något jag kan tänka mig att utbilda mig till :D
Göteborg eller Malmö blir det isåfall.
Nu är bara frågan om mina gymnasiepoäng är tillräckligt höga för intagningen.
Måste även sätta mig ner och fundera över min situation.
Ska jag plugga vidare nu eller vänta något år?
Ska jag flytta till Götet och lämna pojkvännen?

Beslut ska fattas. Jobbigt jobbigt.

Kommentarer från er söta läsare.
» Janna

Vilken utb tänker du söka? :)

2010-02-09 // 07:53:33
» ronja

hade tänkt bli tandtekniker :D

2010-02-09 // 23:33:56
» janna

Va kul, rekommenderar Göteborg starkt! :D

2010-02-10 // 14:41:08
» ronja

ja! jag ska söka in nu till både göteborg och malmö! Så får vi se sen om jag börjar plugga redan nu eller om något år :)

2010-02-10 // 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback