Dagens.

På Medborgarskolan. Vi står och diskuterar utbildning, jobb och att flytta till andra städer. Och vad som hindrar mig från att flytta. Jag säger min pojkvän och så börjar vi diskutera vad han jobbar med varpå Jonas ställer denna frågan:

Jonas: "Är han bra då?"
Jag: "Det vet jag inte. Vi har inte varit ihop så länge"
Jonas: "Fast nu syftade jag ju på om han var bra på plåtslageri. Inte det andra."

Och så knäcker sig alla i rummet.
Jonas har verkligen sjuk humor.


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

HÖHÖHÖHÖÖHÖHÖH! HETT!

2010-02-10 // 13:09:26
» ronja

höhöhöhööhö! I know :))

2010-02-10 // 15:56:27

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

det är allt jag har att säga...

2010-02-10 // 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback