Filmkväll.

Precis kommit hem från Sanna. Vi var några stycken där. Kollade på I love you man och till det hade vi såklart chips, godis och läsk. Mums!
Filmen var något av det roligaste jag sett på länge, även om jag störde mig något enormt på en av huvudpersonerna. Han var mestadels awkward. Isch.
Sen började vi även kolla på Taken, någon thriller från 2008. Gillade den starkt, dock hackade skivan och vi såg aldrig klart på den. Får väll se klart den någon annan dag ;)

En händelserik bilresa hem hade vi också. En liten vit Ford knökte vi in oss i. 6 pers. Såklart fick jag sitta i en annans knö, jag som är minst och allt. Kul kul.
Lite oroliga var vi nog allt att polisen skulle stanna oss, men ärligt talat, vem är ute i sånnt här snöoväder? Inte ens plogbilarna är ju det. Vägarna var ju totalt igensnöade. Vi fastnade till och med en gång. Var tvungna att hoppa ur och putta på. Bilen bestämde även sig för att den inte ville svänga vid ett tillfälle, så vi åkte in lite i en snöhög. Som vi skrattade! Men annars gick det toppen. Inga brutna ben. Höhö. När det är Tova bakom raten kan man ju inte vara helt säker..

För att runda upp det hela så var den här kvällen toppen. Mycket skratt blev det! Sånnt gillas starkt! :)

Nu ska jag krypa ner i min varma säng. Imorgon åker jag (antagligen) hem till pappa och på söndag bjuds det på mat hos Linus. Najs! :D

 

 

 

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback