Pajkväll.

Det blev inte många bilder från gårdagen då jag helt glömde bort att jag hade kameran med mig.
Som vanligt då.

Men vi hade riktigt kul igårkväll! Åt god mat, trerätters. Ostpaj, tacopaj och äppelpaj. Ja juste, glömde jag säga att det var pajkväll? ;)
Sen spelade vi Mario Kart på Wii. Assvårt. Jag lyckades åka utanför banorna hela tiden! Och som vi skrattade åt det! Roligast var nog när jag och Lollo mötte varandra. Vi är lika bra (läs dåliga) båda två...
Sen blev det såklart Melodifestivaltittande. Tyckte ingen av låtarna var särskilt bra faktiskt.
En del Zeldaspelande blev det också. Jag har bara spelat Wii en gång innan så tyckte det var ganska krångligt. Nöjde mig med att titta på istället.
Vid halv 2 var det dax att dra sig hemmåt. Bussen hade vi precis missat så bestämde oss för att gå hem i mörkret. Var hemma vid 3 tiden och kom inte isäng förräns vid halv 4.
Sen kväll det blev, men ack så roligt jag hade!








Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback