20 januari.

Dagen började segt. Jag gick upp vid halv 8 och var lite lagom småtjurig. Lite mat fick jag i alla fall i mig och sen begav jag mig till Mbs. Skulle på en (låtsas)intervju som skulle vara i 30 minuter. Det gick skitbra och kursledaren som intervjuade mig var rentutsagt chockad över hur frammåt och social jag varit. Hans bild av mig var tydligen något helt annat. Så nog blev jag glad alltid! :D
Vid 10 var jag hemma igen och gick mest och drog fötterna efter mig. Så tråkigt jag hade det. Mamma gav som förslag på att jag kunde städa rummet (som för övrigt ser förjävligt ut), men det hade jag ingen lust på att göra. Hehe. Så lat jag är..
Men vid 12 tiden plingade det till i mobilen. Suzie ville träffa mig och ta en sväng in till stan och sånnt säger man inte nej till inte! Åkte in vid kvart över 1 och gick en runda i några affärer. Blev påsprungna av Jehovas vittnen som gav oss informationsblad om Abort. Den hamnade i soptunnan direkt kan jag tala om XD Två dvder och en fika på Vattenporten blev det och sen gick vi och satte oss på Bibblan i väntan på bättre tider. Tog bussen hem vid 5 och lagade mat. Spagetti, bacon, ostsås och sallad stod på menyn. Smarrigt!
Sen satte jag mig och kollade på en av filmerna jag köpt. Bangkok Hilton hette den. 3,5 timmes spänning! Aj lajk!

Nu är jag trött, har ont i ögonen av för mycket filmtittande och är lite smått nervös inför helgen. Men det ska nog gå bra ;)


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Bangkok hilton alltså. Jag älskar den!

2010-01-20 // 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback