22 januari.

Sitter ännu en gång på Mbs, underbart.. Vi har "eget arbete" idag igen och jag har sökt tre jobb hittils. Woho..
Men min ork till att söka fler börjar ta slut. Det känns verkligen att det är fredag idag.
Och på tal om fredag, JAG LÄNGTAR TILL IKVÄLL!!!!
För då får jag äntligen träffa Linus igen. Var en vecka sen vi sågs nu. Han ska (för en gångs skull komma hem till mig) och vi ska umgås heeeeeela helgen var det tänkt! Det ska bli nice! :DD
Lite nervös är man dock. Han med ska tilläggas.

Nä, nu måste jag nog återgå till jobbsökandet. Önska mig lycka till.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Gulliga ni är. Dräggla inte för mkt över filmerna nu :D

2010-01-22 // 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback