28 januari.

Idag har varit en bra dag. Jag har träffat Suzie. Hon hade köpt med sig en Dajmtårta som vi åt! ÅH så gott det var! Och så visade jag henne hur man lockar håret med en plattång. Sen var jag tvungen att jobba lite med hemuppgiften vi fått från Mbs. Så medans jag gjorde det satt hon och bestälde lite böcker och sånt.

Och så skulle hon iväg vid halv 3 någon gång, men hon han måla av mig lite snabbt. Så fint det blev! Du får fortsätta på den teckningen nästa gång! :D

Sen stack jag ut på en runda i det kalla vädret. Gick ner till bansken och tog ut pengar till mamma och till mitt busskort som gick ut igår. Måste ju ladda det imon igen när jag och Suzie ska till Sture för att kolla på en föreställning :D
När jag kom hem från banken tog jag fram penna och papper igen och började måla. Gick faktiskt riktigt bra idag! Ett självporträtt blev det tillslut. Bästa hittills!


En söt bild på mig och Suzie. Löv jou!


Och här har vi självporträttet. Ganska likt va? :D

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Löv ju moooar!! <3

Ja, ska fortsätta med teckningen såklart!! :D Älskar ju måla av dig! Även om det inte alltid blir så lyckat.

2010-01-28 // 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback