6 januari.

Herre jesus vad galet kul jag haft idag! Över msn ska påpekas också.

Jag vaknade som sagt halv 6 och kunde inte somna om. Hade haft ont i magen kvällen innan och gick och la mig hyffsat tidigt. Vaknade ett x antal gånger under natten och vid halv 6 fick jag helt enkelt nog. Så jag steg upp och satte mig vid datorn.
Och gissa om jag blev glad när jag märkte att även Linus var vaken. Så vi snackade till 2 tiden någon gång och det var galet roligt!
Vi spelade spel, ritade i msn och skickade till varandra, jävlades med varandra lite, pratade om personliga grejer och nog blev vi lite flörtiga av oss där ett tag. höhö.

Hoppas på många fler sånna här stunder. I like! :D



Jag var bara tvungen att lägga in en av dem 3852454 bilder vi målade.
Det är en ko på grönbete, OKEJ?! EN KO!
Dock ser det ut som en fet häst. HAHA

Kommentarer från er söta läsare.
» janna

Jag tycker att den ser ut som en ko :) Fin teckning!

2010-01-06 // 21:15:48
» ronja

hahaha, sure sure ;)

Tack du. fast så stolt är jag ju inte över den XD Det var mest på skämt!

2010-01-06 // 22:10:21
» Suzie

Fin indiansk ponny!

2010-01-06 // 22:47:59
» ronja

AHAHA! Ja eller hur. han är fin :L

2010-01-07 // 10:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback