Gårdagens höjdpunkter:

  • Glömde mobilen hemma vilket resulterade i att jag fick springa hem i högklackat och tillbaka till busshållsplatsen.
    (han som tur var med bussen, illröd i ansiktet, but who cares)
  • Klämde Fredriks fingrar i dörren. Ops.
  • Träffade Linus vänner och bestämde att vi ska ha parmiddag inom en snar framtid :))
  • Trillade i snön. Jag har ett fett blåmärke på armbågen nu. Smiiidigt värre.
  • Frös tårna av mig.
  • Citerar folk: "Så söta ni är tillsammans", "ni passar så bra ihop"

Nyår har varit toppen för mig! Mycket skratt, lekar och minnen som jag kommer att komma ihåg för alltid. Detta är bara en bråkdel av allt som inträffade. :))

Nu ska jag ta igen förlorad sömn. Hörs imon.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback