Msn moments.

HAHAHAHAHA!!
Så här kul har jag inte haft på länge.
Någon tjej från turkiet la nyss till mig på msn och så började vi snacka lite. Jag undrade mest var hon fått min hotmail ifrån..
Sen helt plötsligt började hon typ stöta på mig. omg..

Vår konversation såg ut lite åt detta hållet:

Hon: I want you to be my lesbian
Jag: omg... you kidding right?? Just so you know, I have a boyfriend.
Hon: Pls!
Jag: No sorry. I dont swing that way...
Hon: okey baby.
Sen skickade hon tre videoförfrågningar.
Jag avböjde alla tre.
Jag: Omg. dont you get it??! Im straight, I have a boyfriend.
Hon: But this will only happen one time.
Jag: Please dont call me baby.
Hon skickar en till videoförfrågning.
Jag: What part of NO dont you get??!
Hon: Dont you want me??
Jag: Umm.. let me think.. NO!!!


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

AHAHAHHAHA!

Btw, du har redan en tjej backup plan :D:D:D <3

2010-01-05 // 22:17:44
» janna

OMG!!!!!

2010-01-05 // 22:58:49
» ronja

Jag menar ju det XD hahahahha

2010-01-06 // 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback