Right round.

Vilket äventyr det varit idag asså. Seriöst.
Tog bussen till Susanna och sen gick vi med Eli till Plåtkyrkan och mötte upp Linus där. Satt och snackade i 45 minuter eller nått, sen skulle jag och Susanna in till stan för lite shopping (Linus vägrade följa med).. Han skulle iaf höra av sig senare under dagen när han och Pontus skulle spela röven. Jag och Susanna traskade in till stan och handlade lite och vid halv 6 tiden hörde Linus av sig och vi bestämde att vi skulle gå och kolla på medans de spelade. Vi började traska på åt det hållet vi trodde Pontus bodde. Helt fel håll visade det sig. Tog 61:an och hoppade av på ändhållplatsen. Jag fick lite smått panik, mitt lokalsinne är sämst. Visste inte vart vi hamnat. Gick genom en skog, noll civilisation.. var typ vilse där ett tag (jag då, inte Suzie min) och hon påpekade hela tiden att det var mitt fel att vi åkt fel.. typ.. haha. Vi skrattade åt hela situationen. Fötterna började värka efter vad som kändes som en timmes vandrande... Det slutade med att vi tog 50 bussen hem från någonstans åt helvete fel.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Hahahaha, du ska aldrig bli en utekatt! :D

2010-07-23 // 22:47:51
» janna

Vilse i lilla Halmstad? Ni e för goa tjejer :)

2010-07-24 // 11:00:30
» RONJA

då var ni först vid frennarp och tog sedan en buss ifrån vallås hem :D haha smartass

2010-07-24 // 18:20:18
» ronja

jag är bara glad att vi hittade hem igen ;) om inte susanna hade varit med hade jag typ fått övernatta i skogen eller nått XD

2010-07-24 // 23:10:09

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 // 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback