Singing that melody.

Kul att man inte kunde somna förräns vid 4 tiden imorse, trotsa att jag gick och la mig vid 12 eftersom att jag var dödstrött efter allt vandrande. Låg vaken i timmar och bokstavligt talat råglodde upp i taket.. Somnade i alla fall tillslut och fick några timmars sömn. Vaknade och gjorde mig iordning och skyndade mig till bussen för att åka till Susanna. För idag skulle de tydligen spela röven med, så vi tog en promenad dit. nu åt rätt håll ska tilläggas. haha.
Satt där med en söt kise och lekte med henne medans de spelade. Sen vid fyratiden traskade vi hemmåt igen och har spenderat resterande dagen imonhus med att leka med Eli. Hon är bara för söt! Trots att hon typ attackerade mig där jag låg på golvet. Grävde sig in under mitt linne och tyckte det var skitkul att bita och riva sönder min mage typ :P


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Sluta vara så söt och go, så kattafan kanske slipper attackera dig!

2010-07-25 // 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback