Har änsålänge idag..

  • Varit i stan och besökt arbetsförmedlingen, suttit och väntat i 30 minuter för att sen fått bekräftat att det inte finns några jobb för mig att söka (som om jag inte redan visste det lixom..), tackat för mig och gått.
  • Varit inne på H&M och fått kommentarer och förfrågningar av personalen om vart jag köpt min 'söta' klänning. Alltid lika kul :D
  • Träffat Suzie och letat efter vin inne på systemet. Vette fan vad det blev för sort egentligen. Nått vitt, tort vin med smak av gröna äpplen m.m....
  • Käkat kyckling chiabatta på Hello! Gött!
  • Promenerat i solsken längs med vägkanten och ner mot Grötvik.
  • Fått lite halvt panik (Suzie, du vet varför) för att sedan bli besviken över att 'han' inte var där.
  • Klagat på tok för mycket.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Stalkers bägge två...

2010-06-23 // 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback