Just to hear your voice.

Jag och Suzie stack ner till havet idag för att sola och bada. Det blev dock inte mycket till bad eftersom vattnet var iskallt! Jag gick bara ut till knäna och sen totalvägrade jag att gå längre ut. Klen som man är. Haha

Dessutom hade vi mat med oss, baguetter vi köpt på Tempo. Detta uppskattade fåglarna och de lämnade oss inte ifred en sekund. Attackerade även min påse där maten låg i medans vi var nere vid havet. Jävla fåglar.

Inte nog med det. Vår tystnad stördes när ett helt dagis kom till stranden och alla ungar började springa runt och skrika på stranden. Seriöst. Suzie sa att om de kom närmre skulle hon slå till dem! :O



Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Och jag är bra på att hålla mina ord!

2010-06-03 // 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback