We go together.

Sitter här i mörkret och lyssnar på gamla Grease-låtar medans jag funderar över dagen. Det har varit en toppendag idag faktiskt. Jag och Suzie stack ner till Grötvik vid 12 tiden och solade. Kom hem vid 4 någon gång och var helt slut i kroppen. Tog en dusch efter att ha vilat ut ett tag i en hög på golvet. Måste sett lustigt ut. Jag var verkligen helt död.
Sen har jag kollat på Julie and Julia och måste bara säga att den filmen var helt underbart bra! Värd att se kan jag säga :)) Sist men inte minst har jag kollat på det senaste avsnittet av True Blood. Gotta love that show!
Vette fan vad som händer nu. Ska jag glo på Mamma mia kanske? Man blir ju på så bra humör av den filmen :D

Ja juste, höll nästan på att glömma. Både jag och Suzie ser ut som kräftor atm. Vi har brännt oss ganska så regält.. Inte kul alls. Gör ont över allt typ.. Men sånnt man får ta antar jag. Hehe


Kommentarer från er söta läsare.

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-10-21 // 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback