18 mars.


Har precis tvättat mina converse. Får se om de blir liiiiite renare i alla fall.
Egentligen vill jag köpa ett par nya. Sånna fina vita converse vill jag ha. Men min plånbok ekar tomt för tillfället, så några skor blir det inte ..
Lite synd eftersom mina svarta håller på att falla sönder...


Nu ska jag storstäda huset. Mamma ville det. Jag sitter ju ändå bara här och är arbetslös så varför inte lixom.
Har hört att man dessutom bränner kalorier (drygt 170/h) på att dammsuga också. Värsta workoutpasset. Synd bara att jag inte är en människa med städmani. Tänk vad fit man skulle vart då! ;)


Kommentarer från er söta läsare.
» sofia

men du tvättar väl dom inte i tvättmaskin? haha jag gjorde det en gång och dom blev sig aldrig lika igen. köp på ebay. jag köpte mina vita där för 200. fina som tusan

2010-03-18 // 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback