19-21 mars.

Underbart att vara hemma igen.

Åkte som sagt hem till Linus i frdags kväll, men Alex och Anni kunde inte, så det blev bara vi två som umgicks. Inget fel med det dock :)
Vi glodde på film, riktigt bra var den, men jag kommer inte ihåg namnet.. På lördagen vid kvart halv 8 vaknade vi. Linus skulle passa sina systerbarn, så jag följde med hem dit. Vi kollade på barnfilmer, pusslade, målade, lekte med dockor, lagade mat, läste barnböcker och busade i allmänhet. När klockan var drygt 5 var Elin så trött att hon somnade vid köksbordet med en halvuppäten macka i handen. Så sött.
Tillslut kom föräldrarna hem igen (de hade varit en heldag på Ullared) och jag och Linus satt helt utslagna på soffan. Måste sett kul ut. Haha.
Åkte sedan direkt från Kärleken hem till Fyllinge. Möttes vid busshållsplatsen av Tobbe, Marcus och Robin. Vi gick hem och jag fick i mig lite kvällsmat, tog en dusch och kollade sedan på Terminator 2. Sedan gick jag och la mig. Helt slut var jag.. Inte så konstigt kanske ;)
Söndagen spenderade vi mest med att spela Lego Batman på xbox 360. Var tvungna att åka hem lite tidigare eftersom pappa, Juliana och Tobias skulle på någon middag. 

Nu sitter jag här. Funderar skarpt på att gå och lägga mig igen.. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Dessutom har jag huvudvärk och mår lite smått illa. Det blir fortsatt lugn dag för mig.

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback