29 mars.

 

Igår var det filmkväll hos Emilie och Dennis. Vi såg the Descent 2 och In the loop.
Första filmen var helt okej, trots att det var en skräckfilm och jag inte sett första filmen. Satt och höll Linus i handen hela tiden och vi blev lika rädda varje gång. Usch, är inget stort fan av skräckisar egentligen. Blir rädd för minsta lilla.
Andra filmen var någon brittisk komedi. Den var ingen höjdare. Konstiga skämt och förstod knappt handlingen. Satt mest där i soffan som ett stort frågetecken. Jaja..
Sen satt vi mest och snackade i någon timme. Var hemma vid 1 tiden och somnade bums. Trött som jag var.


Var även och solade på Meddo för första gången med Suzie igår. Det var lite läskigt i början eftersom ingen av oss solat innan. Vi bestämde oss för att båda två skulle gå in i ett rum och sola en i taget så att man skulle ha någon att prata med. Tur var det, jag fick lite smått panik i början, men lyckades slappna av efter någon minut och sen var det riktigt sjönt att ligga där. Det var varmt och skönt. Frös som fan sen när vi gick hem. Och lite rosig om kinderna blev jag med. Hihi.
På torsdag ska vi dit igen! Längtar!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback