30 mars.

Susanna kom hem till mig en stund innan. Vi solade på baksidan, men sen blev det för kallt så vi satte oss där inne istället. Hon har fått stå ut med mina pms-utbrott. Tycker lite synd om henne faktiskt (noot) höhö.
Lagade även mat till henne, rösti åt vi. Mums. Sen kollade vi på film, Spirit. Hon hade tydligen inte sett den på 5 år. Åh, jag gråter alltid i slutet av den filmen. Den är så fiin.

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vi får väll se...

Kommentarer från er söta läsare.

tycker det börjar bli dags för oss att ses snart hörrö! du har väl inte glömt att jag bor jämte dig? xP haha shopping dag nästa vecka typ? smsa schnygging! ;)

2010-03-31 // 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback