4 mars.

Idag var jag med Susanna, som vanligt :D
Vi åkte till Eurostop och gick och kollade i lite klädaffärer. Hittade dock inget intressant. Sen blev vi hungriga men ville inte äta på Mc Donalds eftersom vi åt där iförrgår. Så vi drog in på Willys och jag hittade en billig pizza (typ 10 spänn) med tomat och broccoli. Lät gott tyckte jag så den blev det. Susanna köpte också en pizza, men den kostade nog runt 20 spänn tror jag.
Vi åkte i alla fall hem till hennes nya lägenhet och väl där mikrade vi pizzorna. Det var inte det smartaste vi gjort kanske.. Min pizza blev helt rinnig och degen smakade gummi rentutsagt. Det kan iförsig ha berott på priset med ;) God var den inte i alla fall... Det slutade med att jag satt på golvet och Susanna på en stol bredvid och skrattade åt hela situationen. Pizzan var ju oätlig! XD
Jag fick nöja mig med äppelcider och tuggummi...

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Om nom nom, äppelcider!!!!!!!!

2010-03-04 // 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback