9 mars.

Igår träffade jag äntligen min underbaring! Två hela veckor hade vi varit ifrån varandra eftersom han blivit regält sjuk.
Jag satt och kollade på när han och Alex spelade något skjutspel på xbox 360. Linus blev dog gaaanska ofta kan jag tillägga och blev lika arg och svor varje gång. Underhållning på hög nivå det! ;)
Sen kollade vi på Legion. Den var helt okej. Som jag skrattade åt tanten i början av filmen!!

Idag kom jag hem tiiidigt, gick och la mig, vaknade 12, åt, träffade Suzie, åkte in till stan, inhandlade lite saker, åkte hem, åkte och tränade Afro med Fredrik och åkte sedan hem igen.
Nu ska jag glo lite på tv. Dating in the dark. Sjukt kul program!

Puss


 

Kommentarer från er söta läsare.

ÄLSKAR DET PROGRAMMET! :D sjukt kul!

2010-03-10 // 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback