En dag som vilken annan. Eller?

Har spenderat en del av dagen med Suzie!
Vi åkte till stan för hon skulle köpa slingfärg, men när de inte hade den hon letade efter åkte vi till Ica Maxi istället och köpte det där. Är lite smått nervös inför måndag eftersom hon överlåtit slingningen på mig... hehehe. Hoppas det blir bra. Slå mig inte om det går helt åt skogen Suzie. ;)

Vi gick även och höll varandra i handen typ hela tiden. Det var riktigt kul att se allas reaktioner. De trodde säkert Suzie och jag var ihop. Höhö.

Snart ska jag iväg till Linus. Ska umgås med honom, Alex och Anni. Vet inte vad vi ska göra men det ska bli kul att träffa dem igen i alla fall :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback