Känner mig som ett stekt ägg.

Tobias satt bredvid mig innan med en låtsaslaptop och ville vara precis som jag. Satt här bredvid och tryckte på tangenterna och låtsades att han var inne på MSN och chattade med hans kompis Attilla. Sen gick han ner och sa att han inte orkade "Lappa" längre som han kallade det för.

Efter en timme kom han upp igen och sa:

"Vet du vad min kompis Attilla sa när jag lappade med honom?"
"Nej, vadå?"
"Han skulle logga in igen om en timme för att han sa att han kände sig som ett stekt ägg."

Jag dog där ett tag. Haha. Vadå "Stekt ägg??"
Tobias säger dem mest konstiga grejer ibland.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Söt han är!

2010-03-06 // 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback