Every morning.

Har precis vaknat efter att ha tagit igen lite förlorad sömn. Det blev visst så att jag och Linus inte kunde somna inatt och låg då istället uppe och snackade till halv 3 - 3 tiden. Jag hade jätte kul och skrattade konstant! Bröt även arm med honom (ja, jag förlorade...) ganska så självklart. Och när jag sa att jag ville bryta arm med andra handen (vänsterhanden) så tvärvägrade han. Han ville väll helt enkelt inte förlora i armbrytning mot en tjej. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv ;)

Men sen började vi kolla på en till film, vi hade nämligen sett Nightmare ont the elmstreet 7 (?) innan och tänkte att vi skulle bli trötta av att kolla på ännu en film. Så det blev The book of Eli och mycket riktigt,  Linus somnade bums och där satt nu jag själv (aspigg!) och kollade på hela filmen själv. Efter filmen somnade jag och vaknade ca en timme senare av Linus väckarklocka.
Som tur var kunde jag ju åka hem och sova ut, men stackars bejbi var ju tvungen att åka till jobbet. Han såg helt slut ut när vi skilldes åt. Aww.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback