Everything feels so right.

Nu drar jag strax till jobbet. Sista dagen för mig och jag kan säga att det känns helt underbart bra faktiskt. Nog för att det har varit kul att få testa på att jobba i butik, men hallå, gratis är inget för mig. haha. Som jag har slitit.

Idag är det i alla fall någon form av "klubbdag" på Kappahl. Jag ska stå och dela ut ballonger till barnen och det bjuds även på godis för dem som vill ha! Låter lockande eller hur! Så palla er in till stan och kom och hälsa på mig på Kappahl vettja!!

Efter jobbet åker jag hem till älsklingen. Åh, ska bli skojj! Tihihih
Och imorgon blir det en tripp hem till pappa med för att sedan på söndag åka hem till Linus igen.
Back home on monday alltså ;)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback