I'm not a robot.

Första dagen på praktiken är nu avklarad. Fan vad trött i benen jag är av att ha stått upp i 8 timmar. Men det var riktigt kul att få testa på att jobba i en klädbutik. Jag har fått jobba på lagret lite, hängt ut kläder, klätt en provdocka med egen inspiration, larmat kläder, satt realappar på underkläder, checkat omklädningsrummen efter kvarlämnade kläder, plockat undan vinterkläder. Ja lite allt möjligt faktiskt :)

Imorgon blir det till att åka dit igen, 10-18. Yay. Ska iaf luncha med Marry så det ska bli kul! På onsdag ska jag på en konstutställning med Suzie efter jobbet, på torsdag ska jag på arbetsintervju på Max Eurostop klockan 9 och på fredag är det fest som gäller hos Fredrik klockan 19.

Snacka om att jag kommer vara död efter denna veckan. Jag är typ det redan. Orkar inte göra något över huvud taget. Ligger i sängen och chillar. Gött.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback