Kändis lookalike.

En ganska rolig sak hände idag med. Jag stod och fixade lite med ett par jeans på en arbetsbänk i butiken. Så kom det fram en äldre man till mig och frågade efter herr jeans. Jag pekade bort mot herravdelningen och sa att jag tyvärr inte kunde hjälpa honom eftersom jag bara var praktikant och att detta var min första dag. Sen sa han:

"Jag måste bara få säga en sak till. Du är otroligt lik en i Gossip Girl. Det är skrämmande så lika ni två är."

Hahahah, antar att det var denna skönheten han menade
Taylor Momsen


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Du är snyggare!

2010-05-03 // 21:43:29

HAHA ni va rätt lika :D men inte skrämande :S men lika var ni

2010-05-04 // 10:30:38
» ronja

hehehe japp ;P

2010-05-04 // 19:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback