Sexy sexy lover.

Jaha, vad har jag gjort idag då?
Jo, dagen började med att jag gick ut och solade. Det var asvarmt och jag höll på att dö lite av värmen ett tag. Drack sjuka mängder vatten. Sen kom Marry över och stekte med mig på baksidan! Efter ett tag blev det dock för varmt, så vi gick till Tempo och köpte glass! Åh! Och djungelvrål blev det för min del med. Dock hade jag sjukt svårt att bestämma mig vad jag ville köpa. Ena stunden var det chips, andra godis och tredje bakelser. Tror Marry var ganska trött på mig när jag stått där i drygt en halvtimme och sprungit fram och tillbaka mellan hyllorna. Beslutsångest är inte kul!
Väl hemma igen kollade vi igenom asgamla bilder på min dator från 4 år tillbaka drygt. Shit. Och sen skulle hon iväg och äta, så jag bestämde mig för att städa hela mitt rum. Nu är det skinande rent! Sen gick jag ut och solade ett tag till och bestämde mig för att kolla på Sex and the city filmen (första gången jag såg den idag!!) Vet inte varför, den var ju sjukt bra!!! Efter filmen skulle jag fixa mat, potatis, köttbullar, gräddsås och arikovär blev det! Mums!
Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Har bara tagit det lungt. Kände att jag kunde behöva en kväll helt för mig själv :)

Imorgon ska jag träffa Suzie igen iaf! Var ett tag sedan vi sågs nu. Blir solning på baksidan om vädret tillåter. Hoppas!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback