Time.

Idag var jag först en snabb sväng in på arbetsförmedlingen och sedan gick jag lite i stan. Köpte ett par solbrillor och ett linne på HM. Sen tog jag bussen hem och mötte upp Susanna. Vi käkade muffins (som jag bakat igår) och Frukt och Mandel choklad. Mums! Sen satt vi och snackade en del om allt som hänt, vi hade ju inte träffats på ett tag nu. tihihih.
Efter det åkte vi till Meddo och solade och sen köpte vi glass på Ica och satte oss i solen och njöt. Jag larvade mig som vanligt. Susanna måste tycka jag är jätte jobbig! Slog henne en del också. Hon förtjänade varenda slag! >:D
Tog bussen hem och gick snabbt inom Tempo och Susanna köpte vattenmelon till sin kära mor.

Nu sitter jag och käkar upp det sista av chokladen som hon så snällt lämnade kvar till mig. Vet inte om jag ska kolla på Eurovision ikväll. Känns lite segt om jag ska vara ärlig. Vi får se vad som händer. 


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

JAG HAR BLÅMÄRKEN!

2010-05-25 // 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback