Waiting for tonight.

Festen igår var riktigt lyckad. Vi var några stycken hemma hos Peter. Bra musik, trevligt sällskap. Ja, perfekt helt enkelt!
Somnade visst på soffan inatt någon gång också intill Linus och har vaknat av och an. Gick upp vid 9 någon gång och har varit allmänt slö. Suttit i soffan och kollat på London Ink. Sen vid 11 tiden ringde min bror och sa att vi skulle fira pappas födelsedag idag, så jag tog första bussen hem och fixade mig snabbt. Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och Marcus. Robin är tydligen sjuk och stannar hemma.
Tror bestämt vi ska grilla, men vädret är inte det bästa så vi får väll se.
Sen ikväll blir det kanske bio med, Iron Man 2! Jag håller tummarna! Vill verkligen se den filmen!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback