20 november.

Tog bussen från Linus vid halv 3 mot Fyllinge. Linus och Alex skulle tydligen lana och jag pallade inte vara kvar där och bara glo. Mötte en man vid busshållsplatsen som behövde hjälp med att tyda tabellerna. Jätte trevlig var han. Börjad prata lite och han frågade tillslut om jag hade pojkvän. Sa att jag hade det och precis innan han skulle gå på bussen sa han "Hälsa din pojkvän att om han släpper dig är han en idiot". Verkar som om någon var lite intresserad av mig. HAHA

Väl hemma hos pappa öppnade Tobias dörren och det första jag utbrast var "Fan vad lång du blivit!!". Kände knappt igen min egen bror. Kan ju tillägga att jag inte varit här på över 2 månader. Han måste ha kommit in i någon växtfas eller något. Mhm.

Nej nu måste jag kila. Det vankas Avatar i blueray för hela familjen. Yeyyyy!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback