Record collector.

Ja, idag har varit en underbar dag! Jag och Suzie har gått och kollat i affärer och köpt ett och annat fint. Ett par örhängen och leggings blev det för min del. En snygg klänning till henne.
Efter några timmars shoppande i stan åkte vi till Ica Maxi och köpte hårfärg och lite mat m.m. Drog hem till Suzie och hon klippte och färgade mitt hår och jag är så grymt nöjd!! Sen kollade vi på Harry Potter behind the magic på kanal 5 och åt glass och aprikoser. Mums!
Vid 9 tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Grymt trött är jag. Snart dags att sova.

Upp vid 7 imorgon för att gå på någon utbildning på rådhuset i 4 timmar.. Jah... 
Ända positiva med det är väl att jag blir bjuden på lunch i rådhusbaren, och att jag slutar 12:30!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback