High road.

Och min helg har förresten varit väldigt bra. Åkte hem till Linus i lördags och hade lördagsmys med choklad och fanta. Sov länge på söndagen och åkte iväg på barndop på eftermiddagen i Söndrums kyrka. Var hemma igen vid halv 6 tiden. Gick och la mig i Linus säng och sov i några timmar. Hade sån hemsk mens- och huvudvärk. Kitty kom och gjorde mig sällskap och la sig under täcket vid mina fötter. Blev väckt vid 8 av Linus och kollade på en film, Machete. Måste säga att effekterna var överdrivna till max igenom hela filmen. Och på tok för mycket blod för min del. Sängen väntade vid 11 tiden och vi gick och la oss. Somnade dock inte förrän vid 2 tiden. Låg uppe och pratade i flera timmar. Bland annat om första daten. Hur otroligt nervösa vi båda varit, tankar som for igenom hjärnan och saker vi sagt som vi önskar vi kunde ta tillbaka (hehehehe). Avslöjade med att jag är perfektionist och tidsoptimist. Wooops.. Vaknade i alla fall runt 6 tiden och tog en tidig buss hem för att duscha, käka frukost, välja ut kläder, sminka mig, föna håret och cykla till jobbet. Allt fixades på mindre än tre kvart och jag var på jobbet en minut i 8. Snacka om flyt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback