Forward motion.

Drog in till stan för att möta upp Suzie. Sedan gick vi mot sture. Ett kort besök där för att lämna en bok. Sedan tog vi bussen till stan och gick och fönstershoppade lite. Fattig som man är... Blev en tur in på Netto med eftersom vi vart vrålhungriga vid 3 tiden. Tog ett tag att bestämma sig för vad man skulle köpa. Sedan hörde min man av sig, satt på stora torg och tyckte vi skulle komma och göra honom sällskap. Sagt och gjort, vi promenerade tillbaka mot stan och mötte upp honom på stora torg. Råkade visst flasha rumpan när jag skulle krama honom. Aset ville ju inte ställa sig upp så fick böja mig ner och vipps så blåser det till och min klänning flyger upp utav bara helvete.. Tydligen skulle han möta upp sin syster för att köpa min present, så jag fick ju inte följa med.. Tog bussen hem vid 5 tiden och fixade lite mat.

Imorgon kommer Suzie hit till mig och så ska hon färga mitt hår. Det blev ju aldrig av i förrgår :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback