Idag var jag med Susanna dårå.

Skulle tagit bussen vid halv 1 till henne, men missade bussfan med någon minut och fick sitta och vänta på den i 30 minuter. Väl hos henne gick vi och storhandlade på Ica Maxi. I mitt fall blev det en kycklingsallad, Marabou Passion, två kinder milk slice och hårfärg. Käkade hos henne och sen stack vi till Norre Katts park och målade. Eller hon målade, jag hade tankarna på annat håll och kunde inte koncentrera mig. Höhö.

Imorgon ska hon komma hit och färga mitt hår. Äntligen! Jag får seriöst damp på min 2 cm utväxt.... Iiiiiiiih



parkhäng ♥


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Emo-bild!

2010-09-05 // 19:42:39
» ronja

Jag vet att du gillare! höhö

2010-09-05 // 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback