Birthday giiiirl.

Hade en underbar 20 års dag, trots regn och rusk! Vaknade tidigt och blev grattad både på sms, tele och facebook. Underbara vänner och familj man har. Slappade under förmiddagen och kollade på Kill Bill 2. Gjorde en sockerkaka vid 12 och vid runt halv 3 kom Suzie hit och så började vi fixa i ordning tårtan. Det tog ett tag kan jag tala om, jag som är jungfru och allt, allt måste vara p e r f e k t! haha. Suzie vet mycket väl om detta och vågade knappt hjälpa mig med tårtans utseende. Kan ju även meddela att vi hade ont om grädde, 5 dl räckte knappt... (?) Knasigt.
Men tårtan blev klar strax innan 4 och vi sprang upp och gjorde oss iordning. Fixade sminket, hår och kläder. Jag hade beslutsångest och bytte outfit minst tre gånger. Svårt när man har för mycket att välja mellan.. Maryan kom över och vi satt och spelade kort medans vi väntade på min sena pojkvän ;) Vid 6 kom han och vi skålade för mig. Sedan fick jag öppna mina presenter. Fick pengar och ett linne av mamma, presentkort på Gina Tricot av Lajnus ♥, en fotoram med härliga bilder på minnen från Marry och en trisslott från mormor. Sedan var det dax för tårta! Och jag måste medge att den var riktigt god! Resterna står i kylen idag, så dem lär jag äta upp inom kort :D haha. Mycket prat blev det med och jag hade jätte trevligt! Efter fikat satte jag, Linus, Suzie och Marry oss framför youtube och sökte efter massa roliga klipp och sedan var det dax för alla att åka hem. Jag följde såklart med Linus hem till honom. Dock skulle han och Alex spela Halo Reach som tydligen kom ut igår. Satt och kollade på när de spelade och kunde inte riktigt förstå mig på hur de kunde va så fruktansvärt uppspelta. Jag menar... det är bara ett spel ju. Vid 11 var det i alla fall dax att gå och lägga sig. Upp tidigt nästa dag för jobb för både Linus och Alex. Jag sa hej då nere vid cykelförrådet som vanligt och tog sedan 30 bussen hemåt.

En grymt rolig födelsedag hade jag i alla fall! Tackar alla som gjorde den till en minnesvärd dag ♥
Nu till helgen ska jag hem till pappa och antagligen blir jag firad där med och den 25:e kommer en del av släkten upp hit och firar mig med. Underbart! :)
Min och Suzies grymma tårta! :D

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Fyfan vad snygg den är! :D

2010-09-15 // 13:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback