Always.

Gårdagen var bra fin.
Började med kinamat på Asian Palace med Suzie och Evelina. Sötnosen var snäll och betalade för mig så jag med kunde äta mig mätt! Sen sa vi hej då till Evelina och jag och Suzie gick lite i stan och letade efter shorts till henne. Efter det tog vi en promenad till Sibylla och tog varsin glass (jag hade kupong på två gratis glassar :D) Och sen promenerade vi till Emmaus och Netto. Hittade kattsand och tandkräm typ.
Sen åkte vi hem till Suzie och kollade lite på tv. Linus kom till oss vid 7 tiden och då utmanade vi honom i bil- och fightingspel. Gissa om han blev sur dem gångerna han förlorade! Hähähäh
Promenerade hem till Linus vid 9 tiden och kollade på The Rite, någon ny skräckis som går på bio nu.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback