BAHHHHHH!

Åh fy helvete vad jag är trött på arbetsförmedlingen nu alltså..

Var där idag och skulle få påskrift och en jobbig jäkel började snacka om att jag måste skärpa till mig. Han undrade varför jag inte hittat jobb än, efter att snart ha gått där i två år. Vafan! Det är inte så jävla lätt!! Jag har ansträngt mig och så, men fick ju inte jobb då heller så det känns inte riktigt lönt att ens försöka längre. Dessutom ska jag ju börja plugga nu till hösten, så jobb är ju inte så aktuellt nu längre för mig om vi säger så. Vill bara få njuta av sommaren och sola och bada typ. 

Och trots att jag redan bestämt mig för att plugga och är nästan helt 100 på att jag kommer in på linjen, så tjatar gubben på mig om att jag måste komma på vad jag ska göra tills dess. Att det kommer ställas högre krav på mig nu när jag kommit in i JOB (jobb och utvecklingsgarantin). 

Näääh, fyfan. Pallar inte detta tjat och gnat längreeeee!!!! Borde bränna ner stället som Linus så fint nämnde igårkväll. Någon som är på?

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Så länge du redovisar hur många jobb du har sökt, så ska de väl fan inte säga något sådant!

2011-04-11 // 19:34:44

Jag är på ;P när jag var där så blev jag ifrågasatt varför jag inte hittat jobb, varför jag valt just den utbildningen jag sökt och varför jag inte jobbar med barn eftersom jag gått bf...han kunde inte förstå att man kanske ändrar sig.

2011-04-12 // 16:02:27
» ronja

säkert samma person som fick mig till att bli irriterad då!

2011-04-12 // 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback