Drinking and grillingggg

Grillningen vart riktigt lyckad, trots att vi hade lite problem med att få igång grillarna. Ingen hade ju tänkt på att ta med sig tändvätska och affärerna hade redan stängt. Men vi fick fyr på dem efter ett tag och sedan grillades det kotletter och lite champinjoner och broccoli. Till det hade vi potatissallad som Suzie fixat. Jag fick en specialare utan ägg vilket jag vart mycket glad över! Så slapp jag peta bort allt :D
Sen spelades det kort och vi flummade till det. Jordgubb-lime cidern är förresten sjukt god!!

Vid 9 tiden eller så bestämde vi oss för att gå in, vart alldeles för kallt för att sitta ute på gräset då. Fortsatte kortspelandet en stund där inne och kollade på lite klipp på youtube. Var hemma igen vid halv 11 trot jag, kollade på senaste avsnittet av Vampire Diaries och sen kallade sängen ;)


Om nom nom maaaaat <3

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Köttttt omnomnomnom!

2011-04-24 // 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback