Ehm ja.

Jag och baby har snackat om att skaffa Iphone med abonnemang. Drygt 300 spänn i månaden. Kommer iförsig bli en regäl skillnad jämfört med vad jag betalar för min mobil nu, runt 100 spänn, men det kan det nog vara värt tror jag! Vill ju ha en Iphone jag med nu! Alla jag känner har typ en nu. 
Vadå falla för grupptrycket?

Kommentarer från er söta läsare.
» Danne

Vill du bli en Iphåne du också! Säger bara att det är bättre att vänta en månad då du kan få bättre mobiler samt att dom flesta har problem med de telefonerna, men chansa så kanske du har tur ;)

2011-04-11 // 17:54:15
» ronja

hehe ja alltså jag hade nog inte tänkt köpa en nu. Väntar nog någon månad som du skrev ja ;D

2011-04-11 // 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback