HEEEEEEIJ

Hade en grymt rolig lördag. Restaurangbesöket i Malmö var kul, mindre kul att jag drack rött vin till maten och det gick rätt upp i huvudet. Satt där med släkten och vart smått berusad. Ehehehhh
Dessutom fyllde kyparen på mitt glas en två tre gånger, vilket min ena moster märkte och tyckte jag skulle ta det lite lungt. phff :D

Resan hem var lång och jag tror jag somnade till någon gång. Hemma igen vid halv 10 och det var bara att snabbt lägga på lite mer smink och packa ner ciderna och sedan ta bussen till stan igen till Tove för ferre! Askul hade jag där! Utgång med och vi hamnade på tre hjärtan med en hel drös människor. Helt sjukt hur fullt det var på dansgolvet. Gick knappt att andas. 

Sen ringde Linus vid halv ett tiden typ och jag mötte upp honom utanför, sen dansade vi i vad som kändes som timmar. Lite mat på Mc Donalds blev det med och sen promenerade vi hem till Andersberg. Dock vart han full och odräglig och tog oss en evighet att komma hem. Om jag inte varit där med honom hade han somnat i en buske eller något, mitt lilla fyllo ;)

Och söndagen kan summeras såhär: SOVAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback