Ja, jag ÄR visst en spelnörd trots allt.. fuck


Jaha, dagen passerade fort. Fördrev visst lite väl många timmar framför mitt ps2 idag. Men det vart så spännande och det gick så sjukt bra idag. Fatta att jag varvade Kingdomhearts 2 idag!!! 
Vart så arg när jag dog på sista bossen (som var så grymt svår att klara och tog säkert 20 minuter..) att jag inte kunde tänka på annat än att jag var tvungen att klara den. Så jävla svårt kunde det väl inte vara?

Hur som helst.. efter några timmars spelande och med värk i fingrarna från att ha tryckt frenetiskt på knapparna klarade jag äntligen av honom. FYFAN.


MEn nu då? Måste hitta ett nytt spel att bli beroende av helt enkelt :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback