Back to black.

Halkan äntligen avklarad efter att ha gått upp 6 imorse och kört i värmen. Känns som en bekräftelse på att det inte är jätte mycket kvar på körkortet nu. Bara mängdträna och plugga på provet typ. Phew :D

Var även på Liseberg igår med ett härligt gäng. Stack ifrån Halmstad vid halv 10 och var i Gbg lagom till dem öppnade vid 11 snåret. Var ju kokhett även igår så mycket folk vistades där. Milslånga köer, idag har jag ont i fötterna. Blev i alla fall några åk, bland annat Kanonen som jag inte åkt innan. Både jag och Linus skrek oss hesa.. typ. Sen lite spelande på det, men har ingen tur i sånt så van såklart ingen choklad. Även en tur in på Hotell Gasten, även detta första gången för mig. Skrämde skiten ur mig. hahaha
En mycket bra dag om man ska sammanfatta. Görs gärna om nästa år igen!

Och ikväll blir det hem till Linda för mat. Hade dock behövt sova några timmar innan dess. Uhhh får man väl göra ikväll istället. Fullt upp, javisst!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback