bästa kvällen på länge, kanskeeeee

Åhh guuud jag dör. Så bakis. Men finsittningen igår var riktigt grymt kul! tur att det fanns biljett kvar, för annars hade jag ångrat mig något enormt! Blev lite förfest hos Lina först, klunka cider typ på en timme. Sen mot Botplatsen en sista gång och alla var så grymt fina! In till Q huset och där var alla tvåorna uppställda på led med ryggen mot oss. Fan, vilken chock det blev när dem vände sig om och vi för första gången fick se deras ansikten, på riktigt. Många skratt därja. Sen in i gympasalen där det hade ställts upp bord på led. Blev bjudna på god mat och gott sällskap. Dans på kåren efter det i mina milslånga klackar och det blev nog en del gnäll till Lina och Tove. Fan mina fötter mår inte bra idag kan jag tala om. En vända till stan med efter ett kort besök på kåren. Vet inte vad som tog åt mig men fick skrattanfall och tårarna bara rann. HAhahahaha. Var sån resterande kvällen. Jobbigt! :D

Längtar så grymt mycket till nästa år då det är vår tur att nolla! hehehehe

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback