PUHHHHHH..

Dagen är förbi nu. Typ. Har jobbat mellan 10-16.30 på bäckagårds fritids idag. Gött att jag äntligen fått tid till att vikariera. Har gått här och väntat på att dem ska ringa mig från bemanningen och nu, äntligeeeen :D
Blev väl en 600 spänn idag i alla fall. Gött mos! 
Har även hunnit med att köra med pappa idag. Blev en smal landsväg som jag haft problem med innan. Men denna gången gick det helt okej, trots de mängder av vatten som himlen hade bestämt sig för att släppa just när jag skulle köra...


Och imorgon gäller det. Nollningen börjar!!!! Ser faktiskt fram emot det något enormt. Vet inte hur jag kunde tveka till att gå på det. Det händer ju bara en gång i livet, så vafan, 700 spänn kan det nog vara värt.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback