Vill ha dig i mörkret hos mig

Nej vettefan hur jag lyckas, men gick in i en halvöppen garageport igår som någon idiot glömt stänga. Skulle ta bussen till Linus och gick runt ett garagehörn och PANG! Fattade inte vad som hänt först, men fick ju springa hem igen när jag såg blodet forsa.. Blev en fet bula i pannan, som inte syns (THANK GOD!) och  vad som kändes som flera liter näsblod. Har nu även ett fint jack på näsan. Ser helt cp ut. Men är så himla glad, för det kunde faktist gått riktigt illa. Ibland har man tur, i oturen. Typ. 

Åkte trots det hem till Linus, 30 minuter senare och det blev mys och godis som fick mig på mycket bättre humör ♥. Kollade även på en ny serie, Falling Skies. Rätt segstartad, men kan bli grym!

Idag måste jag till AF, näst sista gången, sen drar skolan igång. Så jävla gött att slippa dem! Sen ikväll är det planerat att laga mat med Linus. Han vill göra wok ännu en gång, men blir nog någon fläskfilégryta med champinjoner, potatisbåtar och beasås. För det är ju faktiskt jag som ska fixa maten! hihi :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback