When we stand together

Helgen försvann snabbt med massa kul inplanerat! Fredag kväll var det filmdags. Vi bunkrade upp med 4 sorters chips och kollade på contagion, som tyvärr inte var särskilt bra. Lördagen spenderades på Eurostop med Linus, Martina, Paul och lilla Leo. Gick i några affärer, köpte på Systemet och sen handlade vi ingredienser till mat. Maten på kvällen blev riktigt god, Martina lagade :) Sen blev det fullt ös medvetslös typ. Jag vet inte hur men lyckades få i mig en vinflaska, två cider, någon öl, och minst två redbullvodka ute på krogen. Fyfan! Men kul hade vi i alla fall, även om hemresan är ett minne blott... Mindre kul att vakna upp dagen efter vid 8 för att ta farväl av Martina och Paul som skulle hem till London igen. Och någon direkt mat fick man väl inte heller i sig egentligen. Blev chips, godis och glass på menyn. Kände mig fortfarande bakis när jag skulle till skolan imorse. Underbaaart! hahaha

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback