Love is my drug.

Var på bio i fredags, såg Sanctum som sagt. Grymt bra film måste jag säga!
I lördags hände det inte så värst mycket. Linda och barnen var där och vi snackade lite om allt möjligt. Senare vid kvällstid kom Luddas över och dem satte sig och spelade Halo Reach. Jag satt i sängen och läste i körkortsboken för pallade inte kolla på. Beställde pizza sedan och efter det spelades det lite till. Sen kollade vi på en film och efter det var klockan ca 1, Luddas gick hem och Linus satte sig vid xboxet igen. Jag gick och la mig och antog att han skulle komma om två timmar eller så. Men så fel jag hade. Hehe. Vaknade till vid halv 7 typ och insåg att Linus inte kommit i säng än. Nörden hade suttit uppe hela natten och spelat. Kort där efter kom han dock och la sig bredvid mig och somnade bums.
Sov några timmar till och sedan gick jag upp vid 12 tiden. Duschade, fixade frukost och satte mig och kollade på Simpsons. Linus sov till 3 någon gång. Och nästan direkt när han gick upp satte han sig vid det där Castlevania igen. Vadå beroende?? hahaha. Satte mig och läste i körkortsboken igen och tänkte inte mer på det. Satt där några timmar och läste nästan ut hela boken, bara 20 sidor kvar nu, Woooooh! Senare på dagen kom Luddas och Tommie över och dem satt och snackade och sedan kollade vi alla på film, Jurassic Park. Kom i säng någolunda tidigt och sov asgött, innerst, som jag insett är bäst att sova. Ett år in i relationen. Bra där Ronja! ;D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback