Setting forth.

Suttit och tränat lite på programmet "Trafikskolan Teo" som jag fixade på datorn igår. Så nu har jag gjort alla tester på vägmärken och blivit godkänd på dem. Vart ju inte så svårt! :D
Även gjort några tester om trafikfrågor och det var på dem jag failade. Inte så lätt att veta svaren till reaktionssträcka, rörelseenergi och sånt när man inte läst det i boken än. Haha. Antar att jag får sätta mig ner och läsa igenom boken innan jag fortsätter med testerna ;)

Sen har jag även skissat lite mer på mina kommande tatueringar. Vet nu nästan exakt hur jag vill ha den i nacken. Men texten jag ska ha på revbenen får jag nog fortsätta skissa lite på. Vet egentligen bara platsen för den. Har inte hittat någon passande text.


Kommentarer från er söta läsare.
» Ronja

Hej Ronja!! Trafikskolan Teo är inget program som körskolorna rekomenderar.. Det brukar oftast vara enklare frågor på det programmet än i vanliga fall.. Jag blev tillsagd utav min körlärare att inte använda mig utav det.. ;) Kram

2011-02-17 // 16:15:54
» Ronja

Hej Ronja!! Trafikskolan Teo är inget program som körskolorna rekomenderar.. Det brukar oftast vara enklare frågor på det programmet än i vanliga fall.. Jag blev tillsagd utav min körlärare att inte använda mig utav det.. ;) Kram

2011-02-17 // 16:16:02
» ronja

okej tack för infon!

Har ju inte skrivit in mig på körskolan än utan övar ju bara lite smått sålänge :)

Bra tidsfördriv på dagarna ;)

2011-02-17 // 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback