Sometimes you just think "WTFF".

Hade för övrigt en sjuk dröm i natt.
Det var jag, Susanna och några till (kommer inte ihåg vilka). Vi var på någon marknad eller liknande för jag kommer ihåg att det var många stånd och knökfullt med folk. Susanna hade jag tappat bort och smsade henne för att fråga vart hon var. Hon höll till vid ett stånd och tydligen visste jag vart det låg för jag gick/halvsprang åt det rätta hållet och hittade henne sittandes på en stol. Framför henne stod en man i 35 års åldern och höll i en tatueringsnål. Jag frågade såklart vadfan hon höll på med. "Tatuerar in en racerbil! :D" fick jag till svars. Trodde seriöst jag skulle flippa på henne. Vart ju inte bästa stället hon valt att placera racerbilen på heller... I PANNAN!!! WTFFFF.. Det hela slutade i alla fall med att tatueraren slant och det började blöda en massa i pannan på henne. Och sen vaknade jag, förbryllad över drömmen.
Ofta Suzie skulle göra något idiotiskt som detta! hahahaha


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

En sådan tatuering skulle verkligen framhäva min manliga sida.

Kanske vore något, hmm!

2011-02-22 // 20:40:58
» ronja

tål att tänkas på ;)

2011-02-22 // 20:43:18
» Suzie

Ja! Man blev ju sugen.

2011-02-22 // 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback